10 Eylül 2014 Çarşamba

Sır Tutabilir Misin? - Sophie Kinsella

Orjinal Adı: Can You Keep a Secret?
Yayınevi: Artemis
Sayfa Sayısı: 440
Goodreads Puanı: 3.81


Emma'nın diğer kızlardan hiçbir farkı yok. Yani, onun da sırları var!Annemden sakladığım sırlar Bekaretimi annemle babam alt katta Ben Hur izlerken, misafir yatak odasında Danny Nussbaum'a bahşettim. 
Erkek arkadaşımdan sakladıklarım,Kırk bedenim. Connor'ın sandığı gibi otuz altı değil.Ayrıca Connor'ın gereğinden fazla yakışıklı olduğunu düşünüyorum. Kendisini hep Ken'e benzetmişimdir. Hani şu Barbie ve Ken'deki Ken'e.
İş arkadaşlarımdan sakladıklarım İş arkadaşım Artemis beni cidden sinir ettiğinde, yani hemen hemen her gün, masasındaki saksı çiçeğini portakal suyumla besliyorum. Fotokopi makinesini de bozan bendim. İşin aslı, bozulan ne varsa marifet benim! Hiç kimseyle paylaşmayacağım sırlar… Tanga popomu ısırıyor. CV'mdeki matematik notum gerçeği yansıtmıyor. NATO'nun açılımını bilmiyorum. Hatta ne işe yaradığını da! Bunlar benim sırlarımdı. Ta ki hepsini uçakta bir yabancıya yumurtlayana kadar. En azından o sırada yabancı olduğunu sanıyordum!

Emma 25 yaşında, bir şirkette pazarlama asistanı olarak çalışan, hepimiz gibi sırları olan bir kız. İşinde terfi almak istiyor ve çıktığı iş gezisinden sonra bunun olacağını umuyor. Fakat olaylar umduğu gibi gelişmiyor.
 Batırdığı iş toplantısından sonra hüsrana uğramış bir şekilde uçağa binerken onun bu haline acıyan hostes Emma'ya boş business koltuklarından birini teklif ediyor. Ama bu rahat koltuk bile Emma'nın uçak korkusunu yenmeyi başaramıyor. 
 Uçağın tribülansa girmesiyle iyice panik olan Emma, bir anda kendini yanındaki Amerikan aksanlı adama tüm sırlarını açıklarken buluyor. Ama tabi o sırada yanındaki Amerikan aksanlı adamın, çalıştığı şirketin kurucularından biri ve en büyük hissedarı olan Jack Harper olduğunu bilmiyor.

'Sır Tutabilir Misin?' genel olarak keyif alarak okuduğum bir kitap oldu. Özellikle Jack'in Emma'nın sırları üzerine yaptığı üstü kapalı alaylar çok eğlenceliydi. Ama tabi keyifin dışında hüzünlendiğim, daraldığım, öfkelendiğim(hem de çok) yerler de vardı.
Kitapta en nefret ettiğim karakter tabi ki Emma'nın kuzeni oldu ama Jack'i de bir kaşık suda boğmak istediğim zamanlar olmadı değil. 
 Kısacası eğer chick-lit tarzı kitapları seviyorsanız 'Sır Tutabilir Misin?' i okuyabilirsiniz. Israr etmem ama ;)

Puanım: 3/5

Hiç yorum yok: