6 Eylül 2014 Cumartesi

Kargonun Getirdikleri! [Kitap Alışverişi #2]

Eveeeet, herkese merhaba!
Bugün son verdiğim siparişlerimden ikisine kavuştum. Siparişlerimi D&R ve Okuoku'dan verdim. Kitaplar 3 kargoyla geldi. 3 ayrı kargonun gelmesinin sebebi ise D&R'ın parçalı sevkiyat yapıyor olması. (İlk siparişimde bu biraz sorun olmuştu ama artık sevmeye başladım bu parçalı sevkiyat olayını :) )

Bunlar gelen tüm kitaplar;

Okuoku normalde her siparişimi beklediğimden daha kısa bir sürede getirir. Fakat bu sefer biraz bekledim :/ Okuoku'dan üç kitap aldım. Bir tanesi heryerde bulunmuyordu bu yüzden temin edilmesi uzun sürdü diye düşünüyorum. 
Bunlar Okuoku'dan aldıklarım; 

Hamlet - William Shakespeare
Shakespeare'den aldığım ilk kitap. Roman değil de oyun tarzı bir kitap sanırım.
Paris'te Aşk - Stephanie Perkins
Aslında bu kitabın Türkçeye çevrildiğini bilmiyordum, yurtdışında popüler olan bir kitaptı. İdefix'de var mı falan diye bakarken Türkçesini gördüm. Ana sadece Okuoku'nun stoğunda vardı. Ben de aldım yani.
F. Scott Fitzgerald - Muhteşem Gatsby
Kapağı çok hoş olduğu için Artemis yayınlarından olanı aldım, umarım çevirisi güzeldir.

D&R'dan aldıklarım;
Bunlar D&R'dan gelen ilk kargo.

Yabancı - Albert Camus

Sır Tutabilir Misin? - Sophie Kinsella
Uzun zamandır Chick Lit tarzı kitap almıyordum, Sophie Kinsella'dan devam edeyim dedim. 

Golem Ve Cin - Helene Wecker
Konusunu okuduğumda çok dikkatimi çekmişti. D&R'ın 9.90'lık kitapları arasında olduğunu görünce hemen aldım.

Bu da D&R'dan gelen ikinci kargo.

Fangirl - Rainbow Rowell
Bu kitabı devamlı booktuberların ellerinde, kütüphanelerinde görmekten almadığım için üzerimde baskı hissediyordum. Kitabı ciltli olarak alacaktım ama D&R'da ciltsizini görünce 'aman ne beklicem kaç hafta gelmesini' dedim ve onu da ekledim :)

Evet, benim gelen siparişlerim bu kadardı. Aslında Kitap Sihirbazı'ndan verdiğim bir sipariş daha var. Ama onun ne zaman geleceğinden emin olamadığım için bunları paylaşayım dedim. Kitaplarla ilgili olumlu-olumsuz düşüncelerinizi yorum olarak yazarsanız çok mutlu olurum :-* 

Hiç yorum yok: