29 Ağustos 2014 Cuma

Yeni Kitaplar (Kitap Alışverişi #1)

Kahve Gözlü Kız'ın Kitap Blogu

Saksı Olmanın Faydalarını okurken geçen bazı kitap isimlerini not almış, bazılarını da sepete eklemiştim. Bunlar ise hemen siparişini verdiklerim :) 

Çavdar Tarlasında Çocuklar - J. D. Salinger
Bu kitabın Saksı Olmanın Faydaları ile karşılaştırması çok yapılıyordu. Güzel yorumlar görünce de hemen aldım :)

Özel Bir Barış - John Knowles
Saksı Olmanın Faydaları'nda bu kitap için henüz Türkçeye çevrilmemiş notu vardı. Ben de İngilizce olarak almaya karar verdim. Acaba D&R'ın internet sitesinde var mı diye bakarken haziran ayında çevrilmiş Türkçesinin olduğunu gördüm ve hemen bunu da aldım ;)

Alışverişimi D&R'ın internet sitesinden yaptım ve siparişim iki gün içerisinde elime ulaştı. (Bir önceki D&R alışverişimin elime ulaşması altı gün sürmüştü :| )

Herneyse bu alışverişim minik ve Saksı Olmanın Faydaları'nın üzerimdeki etkisiyle dolu oldu. Yakın zamanda bir alışveriş daha yapacağım, onda da görüşmek dileğiyle...

Not: Saksı Olmanın Faydaları ile ilgili yorumu okumak için buraya tıklayabilirsiniz :)

Hiç yorum yok: