26 Ağustos 2014 Salı

Tek Renk Tag - İlk Blog Yayınım [Kitap Tag #1]

Herkese merhaba. Bu benim blog dünyasındaki ilk yayınım. Uzun zamandır bir parçası olmak istediğim ama ilk olarak ne yazacağımı bilememe endişesiyle bir türlü giremediğim blog dünyasına Kitapella'nın oluşturduğu Tek Renk Tag vasıtasıyla girmiş bulunmaktayım. (Hadi hayırlısı.)

Öncelikle bu tag'de bir renk seçiyorsunuz ve sorulara seçtiğiniz renkte olan kitaplarla cevap veriyorsunuz. Ben renk olarak en sevdiğim renk olan turuncuyu kullandım ve bunlar da seçtiğim kitaplar;

Sorulara gelirsek;
1- Bu renkte aldığınız son kitap?
Virginia Woolf - Kendine Ait Bir Oda
Deneme kitabı olmasına rağmen okurken baya zevk aldığım, notlar tuttuğum bir kitap oldu kendisi.

2- Kapağında yüz resmi bulunan bir kitap?
Kiera Cass - Elit
America'ya karşı olan nefretimi evrensel boyuta taşıyan kitap. 

3- Ana karakterini çok beğendiğiniz bir kitap?
Rick Riordan - Canavarlar Denizi
Tabi ki Yosun Kafa :-)

4- Filmi çıkmış veya çıkacak bir kitap?
J. K. Rowling - Harry Potter ve Ölüm Yadigarları
Yosun Kafa'nın bende yeri ne kadar ayrıysa bu serinin de yeri o kadar ayrıdır. Her üç ayda bir filmlerini tekrar izlerim. Şu ana kadar seriyi kaç defa okuduğumu saymadım bile. 

5- Bu rengin bulunduğu favori kapağınız?


Paulo Coelho - The Alchemist
Kapakta turuncunun tüm sevdiğim tonları var. Kitap da harikaydı, okumadıysanız okuyun derim. 

6- Beklentinizi karşılayamamış bir kitap?
Veronica Roth - Yandaş
Kitabın sonu kesinlikle beklediğim bir son değildi. Başka bir şey demiyorum.

7- Herhangi bir seriye ait olmayan bir kitap?
Sarah Jio - Yağmur Sonrası
Kitabı henüz okumadım. Yazarın Mart Menekşeleri ve Böğürtlen Kışı adlı romanlarını okumuş ve beğenmiştim. Umarım bunu da beğenirim.

8- Konusunu çok orjinal bulduğunuz bir kitap?
Michael Grant - Açlık
Yoklar Serisinin ikinci kitabı. Seriye ilk başladığımda konusu bana çok orjinal gelmişti. Sondan bir önceki kitabını henüz  alamadım. Yakın zamanda almayı düşünüyorum.

Benden bu kadar, umarım hepinizin günü güzel geçer :-) Kitaplar konusunda bana katıldığınız veya katılmadığınız görüşleriniz varsa yorum yazmanızdan çok memnun olurum :-*

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Oncelikle blogu yeni acmissin tebrik ediyoruum umarim zevkle ilerletirsin yazmayi! (Ismi de bayagi orijinal olmus kirk yil dusunsem aklima gelmezdi mmm kahve) Yandas'in beklentileri karsilayamamis olmasinda kesinlikle katiliyorum ahh ah guzelim seri boyle bitmemeliydi. Kendine Ait Bir Oda'dan birkac yerde alintilar gormustum iyice merak etmeye basladim kitabi :D Yoklar serisini de cok oneriyorlar onu da okumak icin sabirsizlaniyorum her neyse daha uzatmiyim katilimin icin tesekkurleer ! ��

KahveGöz dedi ki...

Teşekkür ederim umarım ilerletirim :) Kendine Ait Bir Oda'yı kesinlikle okumalısın, harika bir kitap.
Böyle bir tagi oluştararak bize katılma şansı verdiğin için asıl ben teşekkür ederim :))